Повернутися до звичайного режиму



Мудракова Наталія Іванівна
, вихователь

/Files/images/IMG_4432.jpg

Має середню спеціальну освіту;
педагогічний стаж роботи - 34 роки; педагогічне звання - «вихователь-методист».

Працює над досвідом роботи

Коректурні таблиці Н.Гавриш – засіб стимулювання креативності та покращення мовлення і пам`яті у дітей.

Робота з коректурними таблицями — це своєрідна інформаційно-інтелектуальна гра, що змістовно збагачує й насичує освітнє розвивальне середовище.
Ми використовуємо коректурні таблиці в різ­них формах роботи з дітьми, зокрема на заняттях логіко-математичного спрямування. Викорис­тання коректурних таблиць набуває особливо важливого значення під час інтегрованих занять.
Коректурні таблиці опрацьовуємо на занят­тях, пропонуємо їх дітям під час ігрової діяль­ності. Коректурні таблиці використовуються не лише для пізнавальних, інтелектуальних, мов­но-мовленнєвих завдань, а й для вдосконален­ня математичних умінь дітей (полічити, устано­вити послідовність, порівняти, визначити форму, дібрати предмет-замінник), закріплення навичок орієнтування у просторі («перед», «між», «вище», «нижче», «за»).
Ігрова діяльність на основі коректурних таб­лиць стимулює пізнавальний інтерес.


Моторко Вікторія Олегівна, вихователь

/Files/images/2023_rk/IMG-042f7a3d506266d389c55ec540862447-V (1).jpg
Має вищу освіту

Педагогічний стаж роботи - 30 років

Кваліфікаційна категорія - "спеціаліст першої категорії"

Працює над досвідом роботи:

"Кольорові палички Д.Кюїзенера як засіб сенсорно-пізнавального та математичного розвитку дошкільників "

Кольорові палички Дж. Кюїзенера уні­версальні, їх використання не суперечить існуючим сучасним методикам, а, навпаки, вдало доповнює кожну з них.

Дидактичний матеріал прос­тий і зрозумілий для дітей: вони звикають до нього ще в ранньому віці і сприймають його як ігровий.

Вправи з паличками Дж. Кюїзенера розви­вають дрібну моторику, зорове і просторове сприйняття, стимулюють уяву, привчають до порядку.

Кольорові лічильні палички Дж. Кюїзенера — це множина, у якій легко виявляються відношен­ня еквівалентності й порядку. їх використання дає змогу розвивати уявлення в дітей про чис­ло на основі лічби й вимірювання. До висновку про те, що число з'являється в результаті лічби й вимірювання, діти приходять у процесі роботи з паличками, маніпулюючи ними.


Мініч Тетяна Олександрівна, вихователь

/Files/images/_DSC5150.jpg

Має середню спеціальну освіту.
Педагогічний стаж роботи 12 років.

ПРАЦЮЄ НАД ДОСВІДОМ РОБОТИ:

"Інноваційна технологія "Чудеса на піску" - шлях до розвитку творчої особистості малюків"

ІГРИ З ПІСКОМ Є ЕФЕКТИВНИМ ЗАСОБОМ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ЦІЛОМУ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗОКРЕМА. БАГАТОРІЧНА ПРАКТИКА СВІДЧИТЬ, ЩО ІГРИ З ПІСКОМ ПОЗИТИВНО ВПЛИВАЮТЬ НА ЕМОЦІЙНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ДІТЕЙ. А З ОГЛЯДУ НА ТЕ, ЩО ЦЕ НАЙУЛЮБЛЕНІШІ ІГРИ ДІТЕЙ, МИ, ДОРОСЛІ, ПОВИННІ МАКСИМАЛЬНО ВИКОРИСТОВУВАТИ ЇХ З РОЗВИВАЛЬНОЮ, НАВЧАЛЬНОЮ ТА КОРЕКЦІЙНОЮ МЕТОЮ.

СЬОГОДНІ ДУЖЕ ПОПУЛЯРНИМ СТАВ МЕТОД SAND-PLAY, ЩО З АНГЛІЙСЬКОЇ ДОСЛІВНО ОЗНАЧАЄ «ПІСОЧНА ГРА». ВЛАСНЕ, ЦЕ ТОЙ МЕТОД, ЗАВДЯКИ ЯКОМУ ДИТИНА З ПІСКУ І НЕВЕЛИЧКИХ ФІГУРОК БУДУЄ СВІЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ І НЕПОВТОРНИЙ СВІТ У МІНІАТЮРІ. ГРАЮЧИСЬ, ВОНА ВИРАЖАЄ НА ПІСКУ ТЕ, ЩО СПОНТАННО ВИНИКАЄ В ЇЇ СВІДОМОСТІ. ІГРИ З ПІСКОМ ДАЮТЬ ДИТИНІ ЗМОГУ ВІДЧУТИ СЕБЕ ВПЕВНЕНОЮ І ВМІЛОЮ: ВОНА СТВОРЮЄ НОВЕ, НЕ БОЇТЬСЯ ЛАМАТИ СТАРЕ І ЩОСЬ ЗМІНЮВАТИ. У ПІСОЧНИЦІ СТВОРЕНО ОПТИМАЛЬНІ УМОВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДИТИНИ, АКТИВІЗАЦІЇ ЇЇ ПРОСТОРОВОЇ УЯВИ, ОБРАЗНО-ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ, ТРЕНУВАННЯ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ РУК. У ПРОЦЕСІ КОЛЕКТИВНИХ ІГОР ДИТИНА УСВІДОМЛЮЄ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ НОРМИ, У НЕЇ ФОРМУЄТЬСЯ ГАРМОНІЙНИЙ ОБРАЗ СВІТУ

Нємцева Катерина Геннадіївна, вихователь

/Files/images/2023_rk/IMG-67cc1b25e4899bfa656c319ec73547c3-V.jpg Має вищу освіту;
педагогічний стаж роботи - 10 років;
кваліфікаційна категорія - "спеціаліст другої категорії"

Працює над досвідом роботи:

"Роль ігрової діяльності в розвитку особистості дошкільника"

Організоване проведення будь-якої гри вимагає ретельної попередньої, підготовчої освітньої роботи з метою створення необхідного і достатнього запасу уявлень про світ природи, культури, людей і власного «я», навичок компетентної поведінки в ньому. За цієї умови діти швидше зрозуміють сутність ігрового змісту та інструкцій педагога, оскільки матимуть внутрішню готовність до виявлення своєї компетентності шляхом гри.

Тронько Ірина Ігорівна, вихователь

/Files/images/2023_rk/Копия IMAG0053_BURST002.jpg Має освіту - бакалавр;

Педагогічний стаж роботи - 9 років.

Працює над досвідом роботи:

Дидактичні ігри та вправи для розвитку пізнавальної активності дошкільників

Одне з важливих завдань сучасного дошкільного виховання - створення таких умов, які б сприяли розвитку дитини, розкриття її творчого потенціалу.Ні для кого не секрет, що у дітей дошкільного віку важливе значення має розвиток пізнавальних процесів, таких як: пам'ять, увага, мислення, мова.Пізнавальні процеси є складовою частиною будь-якої людської діяльності, які забезпечують ту чи іншу її інформацію.Вони дозволяють людині намітити заздалегідь мету, плани і зміст майбутньої діяльності, програвати в розумі хід цієї діяльності, свої дії і поведінку, передбачати результати своїх дій і керувати ними по заходів виконання.Провідною діяльністю дошкільника є гра, тому розвивати пізнавальні процеси легше через гру.В умовах гри діти краще зосереджуються і запам'ятовують, ніж за прямим завданням дорослого.Дидактичні ігри виконують функцію засобів навчання - діти освоюють ознаки предметів, навчаються класифікувати, узагальнювати, порівнювати.


Гуляєва Вікторія Вікторівна, вихователь

/Files/images/2023_rk/IMG-8e62391604d7c85b37f0ecacaa9aa4a8-V (1).jpg Має вищу освіту

Педагогічний стаж роботи - 7 років

Працює над досвідом роботи

"Казка як засіб виховання і навчання дітей дошкільного віку під час проведення прогулянок"

У казці все доступно розумінню дитини. Казки сприяють їх моральному вихованню. Чарівний світ казкових героїв завжди хвилював уяву малечі. «Якщо ви хочете, щоб ваші діти були розумними, читайте їм казки. Якщо ви хочете, щоб вони були ще розумніше, читайте їм більше казок» (Альберт Ейнштейн).

Варто відзначити, що казки впливають на формування мислення дитини, на її поведінку протягом усього дитинства.
- Казка - це інструмент ненав'язливого навчання, це розвиток інтелектуальних можливостей. Герої казок дадуть уявлення про добро і зло; мудрість та дурість; чесність та щирість тощо. Казки загартовують характер, допомагають вчасно побачити психологічні проблеми, сприяє любові до літератури, казка єднає.
Значення казок у вихованні дітей важко переоцінити. Накопичуючи у собі мудрість колишніх поколінь, вони мають справді чарівну силу: навчальну, розвивальну, творчу.
Кiлькiсть переглядiв: 1943