Бєляєва Тетяна Миколаївна, вихователь

/Files/images/Беляева3.jpg


Має середню спеціальну освіту;
педагогічний стаж роботи - 46 років;
педагогічне звання -«вихователь-методист».


Працює над досвідом роботи:

«Кольорові долоньки» - використання нетрадиційної техніки малювання для розвитку дитячої творчості

Головним показником творчої особистості, її найголовнішою ознакою вважають наявність творчих здібностей, які розглядаються як індивідуальні психологічні здібності людини, що відповідають вимогам творчої діяльності і є умовою успішного компонування. Творчі здібності пов’язані із створенням нового, оригінального продукту.

Нетрадиційні техніки малювання – це спосіб створення нового, оригінального витвору мистецтва, у якому гармонує все: і колір, і лінія, і сюжет. Саме нетрадиційні техніки малювання створюють атмосферу розкутості, відкритості, розвиток самостійності дітей, створюють емоційно – позитивне відношення до діяльності. Результат зображувальної діяльності не може бути поганим чи хорошим, робота кожної дитини індивідуальна, неповторна.

Моя мета як вихователя – спонукати дітей вдосконалювати свої малюнки шляхом експериментування, самостійного пошуку, застосовування різних матеріалів у процесі роботи. Звичайно ж, це робота не одного дня, а поступова наполеглива праця. Вона приносить радість, бо це творчий процес. Неординарність, індивідуальність є проявом того особливого, що якраз і відображає талановитість та обдарованість дітей.

Будаєва Людмила Миколаївна, вихователь


/Files/images/IMG_0144.JPG

Має середню спеціальну освіту;
педагогічний стаж роботи - 34 роки;
педагогічне звання - «вихователь-методист».


ПРАЦюЄ НАД досвідом роботи:

Використання технології «Логіки світу» Ірини Стеценко для розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку

Технологія «Логіки світу» спрямована на роз­виток дивергентного мислення, уяви, твор­чих здібностей, здібностей до дослідницької діяльності, гнучкості й оригінальності мислення. Під час занять дошкільнята навчаються само­стійно здобувати знання й використовувати їх на практиці.
Цілеспрямований інтелектуальний розвиток дитини може забезпечити організація факуль­тативних (гурткових) занять, під час яких, діти розв'язують нестандартні задачі за програмою «Логіки світу».
Заняття за технологією «Логіки світу» прово­дяться у формі інтелектуальної гри або дослідження. Діти разом із казковими героями подорожу­ють по Країні цікавих запитань і намагаються дати точні відповіді на запитання. Оригінальні арифметичні й геометричні задачі, задачі з тео­рії множин, математичної логіки, конструювання (на площині та у просторі), комбінаторики пода­но у цікавій та легкій для сприйняття формі. Діти закріплюють уявлення про геометричні фігури, навчаються розділяти складні фігури на більш прості, порівнювати предмети за різними озна­ками, досягати поставленої мети, використо­вуючи лише заданий, суворо обмежений набір засобів.

Коєва Ірина Василівна, вихователь

/Files/images/_DSC5233.jpg

Має середню спеціальну освіту.

Педагогічний стаж роботи - 30 років.

Працює над досвідом роботи:

"Використання літературної спадщини В.Сухомлинського у формуванні та розвитку морально-етичних якостей дошкільників"

Потрібно працювати над вивченням та впровадженням спадщини Василя Сухомлинського в роботі з морально-етичного виховання дітей дошкільного віку. Це спонукає вихователів до збагачення змісту своєї професійної діяльності ідеями Великого педагога. У роботі з дітьми варто керуватися системою поглядів видатного педагога щодо формування особливого світу дитинства – світу добра, людяності, співчуття, справедливості, любові. Девізом роботи може бути вислів: «Виховувати серцем, через серце, для серця», адже найкращі людські почуття – любов, дружба, взаємоповага, доброзичливість, відвертість – йдуть від серця. Тож цей напрям роботи з дітьми можна визначити трьома словами: відчувати, пізнавати, творити.







Мудракова Наталія Іванівна
, вихователь

/Files/images/IMG_4432.jpg

Має середню спеціальну освіту;
педагогічний стаж роботи - 32 роки; педагогічне звання - «вихователь-методист».

Працює над досвідом роботи

Коректурні таблиці Н.Гавриш – засіб стимулювання креативності та покращення мовлення і пам`яті у дітей.

Робота з коректурними таблицями — це своєрідна інформаційно-інтелектуальна гра, що змістовно збагачує й насичує освітнє розвивальне середовище.
Ми використовуємо коректурні таблиці в різ­них формах роботи з дітьми, зокрема на заняттях логіко-математичного спрямування. Викорис­тання коректурних таблиць набуває особливо важливого значення під час інтегрованих занять.
Коректурні таблиці опрацьовуємо на занят­тях, пропонуємо їх дітям під час ігрової діяль­ності. Коректурні таблиці використовуються не лише для пізнавальних, інтелектуальних, мов­но-мовленнєвих завдань, а й для вдосконален­ня математичних умінь дітей (полічити, устано­вити послідовність, порівняти, визначити форму, дібрати предмет-замінник), закріплення навичок орієнтування у просторі («перед», «між», «вище», «нижче», «за»).
Ігрова діяльність на основі коректурних таб­лиць стимулює пізнавальний інтерес.


Моторко Вікторія Олегівна, вихователь

/Files/images/2023_rk/IMG-042f7a3d506266d389c55ec540862447-V (1).jpg
Має вищу освіту

Педагогічний стаж роботи - 29 років

Кваліфікаційна категорія - "спеціаліст першої категорії"

Працює над досвідом роботи:

"Кольорові палички Д.Кюїзенера як засіб сенсорно-пізнавального та математичного розвитку дошкільників "

Кольорові палички Дж. Кюїзенера уні­версальні, їх використання не суперечить існуючим сучасним методикам, а, навпаки, вдало доповнює кожну з них.

Дидактичний матеріал прос­тий і зрозумілий для дітей: вони звикають до нього ще в ранньому віці і сприймають його як ігровий.

Вправи з паличками Дж. Кюїзенера розви­вають дрібну моторику, зорове і просторове сприйняття, стимулюють уяву, привчають до порядку.

Кольорові лічильні палички Дж. Кюїзенера — це множина, у якій легко виявляються відношен­ня еквівалентності й порядку. їх використання дає змогу розвивати уявлення в дітей про чис­ло на основі лічби й вимірювання. До висновку про те, що число з'являється в результаті лічби й вимірювання, діти приходять у процесі роботи з паличками, маніпулюючи ними.


Мініч Тетяна Олександрівна, вихователь

/Files/images/_DSC5150.jpg



Має середню спеціальну освіту.
Працює з дітьми раннього віку.
педагогічний стаж роботи - 11 років;


Працює над досвідом роботи:

"Інноваційна технологія "Чудеса на піску" - шлях до розвитку творчої особистості малюків"

ІГРИ З ПІСКОМ Є ЕФЕКТИВНИМ ЗАСОБОМ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У ЦІЛОМУ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗОКРЕМА. БАГАТОРІЧНА ПРАКТИКА СВІДЧИТЬ, ЩО ІГРИ З ПІСКОМ ПОЗИТИВНО ВПЛИВАЮТЬ НА ЕМОЦІЙНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ДІТЕЙ. А З ОГЛЯДУ НА ТЕ, ЩО ЦЕ НАЙУЛЮБЛЕНІШІ ІГРИ ДІТЕЙ, МИ, ДОРОСЛІ, ПОВИННІ МАКСИМАЛЬНО ВИКОРИСТОВУВАТИ ЇХ З РОЗВИВАЛЬНОЮ, НАВЧАЛЬНОЮ ТА КОРЕКЦІЙНОЮ МЕТОЮ.

СЬОГОДНІ ДУЖЕ ПОПУЛЯРНИМ СТАВ МЕТОД SAND-PLAY, ЩО З АНГЛІЙСЬКОЇ ДОСЛІВНО ОЗНАЧАЄ «ПІСОЧНА ГРА». ВЛАСНЕ, ЦЕ ТОЙ МЕТОД, ЗАВДЯКИ ЯКОМУ ДИТИНА З ПІСКУ І НЕВЕЛИЧКИХ ФІГУРОК БУДУЄ СВІЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ І НЕПОВТОРНИЙ СВІТ У МІНІАТЮРІ. ГРАЮЧИСЬ, ВОНА ВИРАЖАЄ НА ПІСКУ ТЕ, ЩО СПОНТАННО ВИНИКАЄ В ЇЇ СВІДОМОСТІ. ІГРИ З ПІСКОМ ДАЮТЬ ДИТИНІ ЗМОГУ ВІДЧУТИ СЕБЕ ВПЕВНЕНОЮ І ВМІЛОЮ: ВОНА СТВОРЮЄ НОВЕ, НЕ БОЇТЬСЯ ЛАМАТИ СТАРЕ І ЩОСЬ ЗМІНЮВАТИ. У ПІСОЧНИЦІ СТВОРЕНО ОПТИМАЛЬНІ УМОВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДИТИНИ, АКТИВІЗАЦІЇ ЇЇ ПРОСТОРОВОЇ УЯВИ, ОБРАЗНО-ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ, ТРЕНУВАННЯ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ РУК. У ПРОЦЕСІ КОЛЕКТИВНИХ ІГОР ДИТИНА УСВІДОМЛЮЄ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ НОРМИ, У НЕЇ ФОРМУЄТЬСЯ ГАРМОНІЙНИЙ ОБРАЗ СВІТУ

Нємцева Катерина Геннадіївна, вихователь

/Files/images/2023_rk/IMG-67cc1b25e4899bfa656c319ec73547c3-V.jpg Має вищу освіту;
педагогічний стаж роботи - 9 років;
кваліфікаційна категорія - "спеціаліст другої категорії"

Працює над досвідом роботи:

"Розвиток дітей раннього віку в процесі ігрової діяльності"

Ранній розвиток – це не тільки раннє читання і лічба. Насамперед, це розвиток основних психічних процесів: уваги, уяви, пам’яті, логічного і просторового мислення, уміння аналізувати й узагальнювати. Тобто, це створення такого середовища розвитку в якому дитина змогла би успішно розвиватися і реалізовувати свою пізнавальну активність. Одним з вирішальних чинників у розвитку мовлення дітей на етапі раннього дитинства є спілкування, тож надзвичайно важливим для вихователя є завдання – створити сприятливе мовленнєве середовище.

Харькова Галина Петрівна, вихователь


/Files/images/IMG_3878.JPG Має середню спеціальну освіту;

педагогічний стаж роботи - 37 років;

Працює над досвідом роботи:

«Розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного віку засобами ейдетики»

Як допомогти дитині запам`ятовувати необхідну інформацію і вчасно пригадувати її? Як пробуджувати інтерес, спонукати до мовленевої активності, дарувати відчуття успіху?

На ці запитання відповідає ейдетика.

Ейдетика – це не тільки розвиток уваги, уяви, пам`яті, різних видів мислення, а й спосіб подачі навчального матеріалу. Вона залучає всі аналізатори дитини: дозволяє не лише побачити, а й помацати, почути, скуштувати, понюхати; подає нове через добре знайомі дітям образи.










Тронько Ірина Ігорівна, вихователь

/Files/images/2023_rk/Копия IMAG0053_BURST002.jpg Має освіту - бакалавр;

Педагогічний стаж роботи - 7 років.

Працює над досвідом роботи:

Дидактичні ігри, як засіб забезпечення сенсорного виховання дітей раннього віку

У перші три роки життя дитини активно розвиваються її органи чуття. При цьому головною умовою повноцінного розвитку дітей раннього віку є розвиток сенсорики. Сенсорний розвиток дитини передбачає розвиток її сприйняття й формування уявлень про властивості предметів. Рівень сенсорного розвитку дитини надає безпосередній вплив на його естетичне, розумове і фізичне виховання.
Сенсорне виховання засобами дидактичних ігор постає як необхідне доповнення в процесі ознайомлення дітей з сенсорними еталонами. Тому визначення змісту, узагальнення класифікації та встановлення значущості дидактичних ігор є актуальною теоретично-методичним завданням.





Ковтун Ірина Юріївна,
музичний керівник

/Files/images/2023_rk/IMG_4435.jpg

Має середню-спеціальну освіту

Педагогічний стаж роботи - 39 років

Працює над досвідом роботи:

"Шумовий оркестр Карла Орфа, як розвиток творчих здібностей дитини"

Головний принцип педагогіки Карла Орфа – «вчимося, діючи та створюючи» – дозволяє дітям, виконуючи та вигадуючи музику разом, пізнавати її в реальній, живій взаємодії, в процесі музикування, а не наукового теоретизування.

З точки зору педагога-музиканта дітям потрібна своя музика, спеціально призначена для музикування на початковому етапі. Вона повинна бути доступною переживанню в дитячому віці та відповідати психології дитини. Це не чиста музика, а музика, нерозривно пов’язана за мовою та рухом: співати та одночасно пританцьовувати, рухатися, викрикувати дражнилку та чимось дзвеніти, чергувати мову та співи для дітей так же природньо, як і просто грати.

Гуляєва Вікторія Вікторівна, вихователь

/Files/images/2023_rk/IMG-8e62391604d7c85b37f0ecacaa9aa4a8-V (1).jpg Має вищу освіту

Педагогічний стаж роботи - 6 років

Працює над досвідом роботи

"Казка як засіб виховання і навчання дітей дошкільного віку під час проведення прогулянок"

У казці все доступно розумінню дитини. Казки сприяють їх моральному вихованню. Чарівний світ казкових героїв завжди хвилював уяву малечі. «Якщо ви хочете, щоб ваші діти були розумними, читайте їм казки. Якщо ви хочете, щоб вони були ще розумніше, читайте їм більше казок» (Альберт Ейнштейн).

Варто відзначити, що казки впливають на формування мислення дитини, на її поведінку протягом усього дитинства.
- Казка - це інструмент ненав'язливого навчання, це розвиток інтелектуальних можливостей. Герої казок дадуть уявлення про добро і зло; мудрість та дурість; чесність та щирість тощо. Казки загартовують характер, допомагають вчасно побачити психологічні проблеми, сприяє любові до літератури, казка єднає.
Значення казок у вихованні дітей важко переоцінити. Накопичуючи у собі мудрість колишніх поколінь, вони мають справді чарівну силу: навчальну, розвивальну, творчу.
Кiлькiсть переглядiв: 1814