Ігрова діяльність у житті дітей раннього віку
28.02.2020 року в ЗДО № 309 відбулося методичне обєднання дя вихователів груп раннього віку
«Ігрова діяльність – основний напрям у житті дитини раннього віку»
Мета: активізувати знання педагогів про ігрову діяльність як провідний вид діяльності дошкільників; вправляти в умінні висловлювати, аргументувати та відстоювати власну думку; розширювати обізнаність щодо методів та прийомів керівництва іграми; розвивати логічне мислення, творчий підхід до організації гри й керівництва нею; залучати до колективного обговорення проблеми участі у формулюванні загальної думки колективу.
ПЛАН
1.Теоретичний блок:
1.1.Доповідь «Гра – основа освітнього процесу»
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 309» Педан М.В.
1.2. Інформаційна хвилинка «Роль педагога в дитячій грі»
Вихователь Кальницька Г.О.
2.Практичний блок:
2.1.Практичні перегляди:
- комплексне заняття «Кольорова галявина», група № 2 (3-ій р.ж)
вихователь КЗ «ДНЗ № 309» Мініч Т.О.
- гра-забава «Веселий дивограй», група №1,
вихователь КЗ «ДНЗ № 309» Тронько І.І.
- презентація багатофункціональних посібників для дітей 3-го р.ж.
вихователь КЗ «ДНЗ № 309» Мініч Т.О.
2.2.Інтерактивні ігри для слухачів:
- «Іграшка майбутнього» (колективна робота слухачів);
- «Я – педагог» (розбір поняття);
- «Хто найшвидше відповість» (бліц-опитування);
- «Ігри наших дітей» (гра-загадка).
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 309» Педан М.В.
3.Аналітичний блок:
3.1.Аналіз переглянутих заходів.
методист Управління освіти адміністрації
Немишлянського району Харківської міської ради ЛохмачоваО.О.
3.2.Вправа очікування «Скринька побажань».
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 309» Педан М.В.