Ігрова діяльність у житті дітей раннього віку

28.02.2020 року в ЗДО № 309 відбулося методичне обєднання дя вихователів груп раннього віку

«Ігрова діяльність – основний напрям у житті дитини раннього віку»

Мета: активізувати знання педагогів про ігрову діяльність як провідний вид діяльності дошкільників; вправляти в умінні висловлювати, аргументувати та відстоювати власну думку; розширювати обізнаність щодо методів та прийомів керівництва іграми; розвивати логічне мислення, творчий підхід до організації гри й керівництва нею; залучати до колективного обговорення проблеми участі у формулюванні загальної думки колективу.

ПЛАН

1.Теоретичний блок:

1.1.Доповідь «Гра – основа освітнього процесу»
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 309» Педан М.В.

1.2. Інформаційна хвилинка «Роль педагога в дитячій грі»
Вихователь Кальницька Г.О.

2.Практичний блок:

2.1.Практичні перегляди:

- комплексне заняття «Кольорова галявина», група № 2 (3-ій р.ж)
вихователь КЗ «ДНЗ № 309» Мініч Т.О.

- гра-забава «Веселий дивограй», група №1,
вихователь КЗ «ДНЗ № 309» Тронько І.І.

- презентація багатофункціональних посібників для дітей 3-го р.ж.
вихователь КЗ «ДНЗ № 309» Мініч Т.О.

2.2.Інтерактивні ігри для слухачів:

- «Іграшка майбутнього» (колективна робота слухачів);
- «Я – педагог» (розбір поняття);
- «Хто найшвидше відповість» (бліц-опитування);
- «Ігри наших дітей» (гра-загадка).
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 309» Педан М.В.

3.Аналітичний блок:

3.1.Аналіз переглянутих заходів.
методист Управління освіти адміністрації
Немишлянського району Харківської міської ради ЛохмачоваО.О.

3.2.Вправа очікування «Скринька побажань».
Вихователь-методист КЗ «ДНЗ № 309» Педан М.В.

Кiлькiсть переглядiв: 220