Повернутися до звичайного режиму

Школа сприяння здоров’ю

В дошкільному навчальному закладі проводиться велика робота щодо сприяння здоровю наших малюків.

У закладі створені всі належні умови для фізичного виховання дошкільників. Дошкільні групи укомплектовані достатньою кількістю меблів відповідно до віку та ростових показників дітей. Освітлення групових приміщень відповідає санітарним нормам, але потребують оновлення стільці в музичному залі.

У роботі дошкільного навчального закладу важливе місце займало питання медико-педагогічного контролю, який здійснювався в усіх напрямках відповідно до вимог інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України з фізкультурно-оздоровчої роботи.

Упродовж навчального року медичними працівниками та педагогами постійно здійснюється контроль за станом здоров`я дітей, а саме: глибоко вивчається стан здоров'я дітей через індивідуальні картки, бесіди з медичною сестрою, батьками; щоденно й постійно вихователі спостерігають за самопочуттям дітей; проводяться прогулянки на свіжому повітрі; суворо дотримується режим; проводиться поглиблений огляд спеціалістів.

Одним із пріоритетних завдань закладу було «Продовжувати створювати в ДНЗ здоровязбережувальне середовище для зміцнення здоров'я дітей, використовуючи сучасні методи оздоровчо-розвивального напрямку». У зв’язку з цим педагогічний колектив разом з батьками вихованців поставив перед собою задачі:

Ø домогтися суттєвого поліпшення умов для збереження і зміцнення психологічного, фізичного та соціального здоров’я дошкільнят, використовуючи традиції дитячого садка та передовий педагогічний досвід;

Ø досягти того, щоб кожна дитина реалізувала свої природні здібності, знайшов своє місце в суспільстві.

Головне – це формування у персоналу дошкільного закладу, вихованців та батьків усвідомленого ставлення до власного здоров’я, навколишнього середовища та здоров’я його мешканців.

З цією метою колектив закладу ознайомився з досвідом роботи дитячих садків та шкіл міста, які вже не один рік працюють над цією проблемою. Були відвідані теоретичні семінари, що проводились на базі КВНЗ «ХАНО», знайомство з досвідом роботи інших дошкільних інститутів через публікації в пресі, відвідування дошкільних закладів, що мають свої наробки з цього питання Все це дало можливість створити свою систему роботи по формуванню в дітей здорового способу життя.

Для реалізації планів було створено координаційну раду, до складу якої ввійшли: завідувач, вихователь-методист, досвідчені вихователі, медична сестра, психолог.

Координаційна рада визначила мету роботи закладу і шляхи її реалізації. Розроблено модель школи сприяння здоров’ю та модель випускника дошкільного закладу. Ідея формування здорового способу життя у дошкільників проходить через всі види діяльності, як на заняттях так і протягом інших режимних моментів. Плануючи роботу на занятті, вихователі враховують здоров’язберігаючі аспекти і валеологічні можливості заняття. Кращі теоретичні та практичні розробки занять, виховних заходів рекомендуються до використання іншим вихователям закладу. Таким чином, усі напрямки роботи відпрацьовуються не формально, а становлять систему роботи педагогічного колективу.
Кiлькiсть переглядiв: 246