Пед рада у дитячому садку

02.09.2014 року у дошкільному закладі відбулася педагогічна рада.

Упродовж 2013/2014 навчального року педагогічний колектив працював над такими пріоритетними завданнями:
- продовжувати роботу щодо збагачення соціального досвіду під час ігрової діяльності дітей;
- формування національної свідомості, духовності та української етичної культури у тісній взаємодії родинного та суспільного виховання;
- розвиток художньо-естетичних здібностей дошкільників засобами зображувальної діяльності.

Для цього у дошкільному навчальному закладі було створено такі умови: * проводилися «малі педради», роботу яких було спрямовано на вирішення питань урахування індивідуально-типологічних особливостей вихованців; * педагогами розроблені чіткі перспективні плани роботи; * планомірно проводилась робота щодо покращення матеріально-технічної бази дошкільного закладу; * робота з організації освітнього процесу носила науково-методичний і пошуковий характер та була побудована на моніторинговій основі. Спрямовуючи навчально-виховний процес на досягнення головних завдань, адміністрацією дошкільного навчального закладу були сплановані і проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи з педагогічними працівниками: засідання педагогічної ради, колективні перегляди різних видів діяльності з дітьми, консультації, семінари, семінари-практикуми, ділові ігри, анкетування, тестування, що сприяло збагаченню інтересів, духовних і професійних потреб педагогів та стимулюванню наукового пошуку і впровадження досягнень науки у практику роботи з дітьми.

/Files/images/DSC_0478.jpg

Для удосконалення навчально-виховного процесу з урахуванням особистісних якостей, стану здоров’я, природних задатків дитини та на підставі аналізу роботи колектив комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 309 Харківської міської ради» планує у 2014/2015 навчальному році такі

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:

1. Виховувати у дітей шанобливе ставлення до родини та поваги до традицій і звичаїв українського народу.
2. Удосконалювати роботу щодо розвитку художньо-естетичних здібностей дошкільників засобами зображувальної діяльності.
3.
Сприяти розвитку пізнавальної активності дітей під час експериментування та дослідницької діяльності.

Кiлькiсть переглядiв: 198