Майстер-клас для педагогів
У дошкільному закладі стало традицією, що педагоги, які мають хист, творчі здібності або просто бажання виявити свої здібності нахили, діляться з колегами своїми уміннями та навиками.
Так у листопаді пройшов майстер-клас для педагогів "Мозаїка із різних видів круп", яку провела Степанова Лариса Миколаївна.
Вона не тільки провела майстер-клас для педагогів, як із різних видів круп можливо створити поробки та "картини", а й дала рекомендації вихователям по роботі з батьками з даної теми. Підготувала інформаційний матеріал для батьків "Вдома не нудьгуємо"
А тепер 15 грудня очікуємо майстер-клас "Нетрадиційна техніка малювання" вихователя Бєляєвої Тетяни Миколаївни.
Бєляєва Т.М., керівник гуртка "Пензлик" і вона декулька років впроваджує в практику роботи ТРВЗ в образотворчому мистецтві.
Кінцевим результатом роботи з дітьми є те, що:
§дошкільник має уявлення про роль пізнавальної активності у власному розвитку, цікавиться особливостями свого сприймання, пам'яті, уяви, уваги, мислення;
§здійснює елементарні мислительні дії (аналізує, порівнює, синтезує, узагальнює);
§ володіє початковими формами дослідництва, експериментування, винахідництва, формулює запитальні речення, робить спроби самостійно дошукатися відповідей;
§елементарно вміє вивчати навколишній світ, радіє відкриттям;
§діти навчаються розміщувати малюнок на площині, набувають первинних навичок пошукової діяльності;
§відбуваються певні позитивні зміни в художньо-творчому розвитку, діти стають більш самостійні, впевнені, активні;
§починають через колір розуміти виразні засоби зображення: яскравий, радісний, сумний;
§вчаться помічати красу навколишнього світу, використовують для зображення різноманітні засоби й матеріали;
§здобувають унікальний досвід творчої самореалізації, вони досліджують, фантазують, почувають себе творцями.